اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی در همدان رفع شود/ لزوم بهره‌مندی حداکثری از آموزش‌ مجازی

فرماندار شهرستان همدان خواستار رفع نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی به منظور بهره‌مندی حداکثری دانش‌آموزان از آموزش‌های مجازی شد.

نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی در همدان رفع شود/  لزوم بهره‌مندی حداکثری از آموزش‌ مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت کشور می شوند باید از صلاحیت کافی و شایستگی‌های لازم برخوردار باشند اظهار کرد: شان معام و فرهنگیان باید در فرایند جذب نیروی انسانی همواره مد نظر قرار گیرد و گزینش معلمان نیز به همین منظور اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه معلم باید از قشر فرهیخته باشد تاکید کرد: هیچگاه در نظام تعلیم و تربیت نباید زیر بار جذب افراد ضعیف و معمولی برویم چون تقویت آموزش و پرورش بهترین راهکار تربیت خوب فرزندان است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری آموزشی به دانش آموزان از طریق شبکه مجازی شاد افزود : قبل از فرا رسیدن زمان آزمونهای اصلی دانش آموزان باید با آزمون مجازی میزان اثربخشی آموزشهای مجازی ارایه شده مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

وی خواستار رفع نقاط کور پوشش شبکه اینترنتی به منظور بهره‌مندی حداکثری دانش‌آموزان از آموزش‌های مجازی شد و گفت: طبق اعلام آموزش و پرورش تاکنون وعده ارایه اینترنت رایگان به معلمان عملی نشده که این موضوع باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

افشاری با اشاره به احتمال تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس افزود: آموزش و پرورش باید ضمن برآورد نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری لازم مشکلات و راهکارهای پیشنهادی را از طریق ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا در استان منعکس کند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول